Best Urdu Quotes | Life Love

urdu quotes life love
Best Urdu Quotes | Life Love

 Inspirational Urdu Quotes with images | Best Quotes in Urdu on Life | Quotes of Islam in Urdu | Best Quotes in Urdu on Love | Funny Quotes in Urdu of famous writers. 

میرے ملک کی وہ آبادی جو پیکارڈوں اور بیوکوں پر سوار ہوتی ہے، میرا ملک نہیں ۔۔۔۔۔۔ میرا ملک وہ ہے جس میں مجھ ایسے اور مجھ سے بدتر مفلس بستے ہیں۔
--------------------
دراصل جنسی بُھوک کچھ اس قسم کی بُھوک ہے کہ مٹائے نہیں مٹ سکتی۔
--------------------
مرد کا تصّور ہمیشہ عورتوں کو عصمت کے تنے ہوئے رسے پر کھڑا کر دیتا ہے۔
--------------------
میں تو بعض اوقات ایسا محسوس کرتا ہوں کہ حکومت اور رعایا کا رشتہ روٹھے ہوئے خاوند اور بیوی کا رشتہ ہے۔ بظاہر ہے لیکن درحقیقت کچھ بھی نہیں۔
--------------------
وہ عورت جو قانون کی اس دنیا میں سر بازار اپنا مال بیچتی ہے اور کوئی دھوکا نہیں دیتی، شریف نہیں ہے؟
--------------------
محنت کش مزدوروں کی صحیح نفسیات کچھ ان کا اپنا پسینہ ہی بطریق احسن بیان کر سکتا ہے۔ اس کو دولت کے طور پر استعمال کر کے اس کے پسینے کی روشنائی میں قلم ڈبو ڈبو کر گرانڈیل لفظوں میں منشور لکھنے والے، ہو سکتا ہے بڑے مخلص آدمی ہوں، مگر معاف کیجئے میں اب بھی انہیں بہروپئے سمجھتا ہوں۔
--------------------

جو شخص سجدوں میں روتا ہے اُسے تقدیر پر رونا نہیں پڑتا۔
--------------------
انسان کا سب سے بڑا دشمن فعل بد ہے اور سب سے بڑا خیر خواہ کارنیک ہے ۔
--------------------
کسی انسان کی نرمی اس کی کمزوری کو ظاہر نہیں کرتی کوینکہ پانی سے نرم کوئی چیز نہیں ہے لیکن پانی کی طاقت چٹانوں کو ریزہ ریزہ کردیتی ہے۔
--------------------
ہمیشہ میٹھے الفاظ بولو تاکہ کبھی الفاظ واپس لینے پڑیں تو کڑوے نہ لگیں۔
--------------------
اگر راستہ خوبصورت ہے تو معلوم کرو کہ کس منزل کو جاتا ہے لیکن اگر منزل خوبصورت ہے تو راستہ کی پرواہ مت کرو۔
--------------------
جن لوگوں کے خیالات اچھے ہوتے ہں وہ کبھی تنہا نہیں رہتے۔
--------------------
وقت دوست اور رشتے یہ وہ چیزیں ہیں جو ہمیشہ مفت میں ملتی ہیں مگر ان کی قدر کا تب پتہ چلتا ہے جب یہ کہیں کھو جاتی ہیں۔
--------------------
Read More: Teachers Poems 

Post a Comment

1 Comments